Home Voorstellen Ondernemers Particulieren Actueel Links Contact

Uw administratiekantoor voor financiële, fiscale en administratieve vraagstukken

Het Kantoor Administraties - Burg. Baron van Dedemstraat 1F  - 7711 HV Nieuwleusen  - telefoon 0529 481762  - fax. 0529 482767 info@hetkantooradministraties.nl

Fiscale eindejaarstips 2012.


De Kamer van Koophandel heeft een document opgesteld met fiscale eindejaarstips


Dit document bevat algemene tips en adviezen voor specifieke doelgroepen zoals ondernemers, directeur groot aandeelhouders, besloten vennootschappen, werkgevers en werknemer. Het document  is samengesteld op 5 november 2012 en een aantal opmerkingen/tips zijn door deze nieuwe regering al wel weer achterhaald, maar u kunt een goed beeld krijgen van waar u rekening mee kunt houden. Hoe meer de getoonde zaken in de toekomst liggen, hoe onzekerder het is dat dit voorstel op deze manier aangenomen wordt.


Waar we u wel even extra op willen wijzen is het stukje onder nummer 12, dat uw administratie over 2005 weg mag. U dient uw administratie te bewaren 7 jaar nadat de aangifte over het laatste jaar definitief vaststaat. Jaar van laatste definitieve aanslag en dan 7 jaar terug.


Lees hier het volledige document van de Kamer van Koophandel


Wij hopen dat u met deze tips u uw voordeel kunt doen.

Bij vragen of twijfels, kunt u contact met ons op te nemen.